Önkormányzat
Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig

Nyilvános pályázati felhívás: Mercedes Vito eladás

Készült: 2021. szeptember 22.

Nyilvános pályázati felhívás

Tompa Város Önkormányzata pályázat útján értékesítésre meghirdeti az alábbi, műszaki vizsgával rendelkező gépjárművét:

Gyártmány: MERCEDES

Típus: Vito

Rendszám: LIJ-316

Gyártási év: 2009

Műszaki vizsga érvényességi év: 2023.

Km óra állás: 301500 km

A gépjármű vételára: bruttó 2.100.000 Ft.

A pályázó a felhívásban meghatározott eredményhirdetési időpontot követő harminc napig marad kötve ajánlatához.

A tulajdonjog átírással kapcsolatos költségek a vevőt terhelik.

A pályázat megjelenésének napja, helye: 2021. szeptember 21. www.tompa.hu, Polgármesteri Hivatal hirdetőtáblája, Tompa Város facebook oldala, használtautó.hu

 

Pályázat beadási határideje: 2021. október 8.

Pályázat beadásának helye: Tompa Város Önkormányzata

                                               6422 Tompa Szabadság tér 3.

Pályázat beadásának módja: postai úton vagy személyesen benyújtva, zárt borítékban, egy példányban. A borítékon kérem feltüntetni: „Nyilvános pályázati eljárás MERCEDES VITO ”

A pályázat elbírálásának szempontja: a legmagasabb összegű árajánlat. Amennyiben a legmagasabb értékben több azonos összegű ajánlat érkezik, akkor ezen ajánlatok között

versenytárgyalást alkalmaz az eladó.

Pályázatok elbírálása: a pályázatokat Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el a soron következő testületi ülésen legkésőbb 2021. október 30. napjáig. A pályázók a pályáztatás eredményéről írásban kapnak tájékoztatást.

A jármű megtekinthető: Kovács Andorral történt előzetes egyeztetést követően a 70/935- 40-32-es telefonszámon, a Tompa, Ady u.5. sz. alatt.

 

A nyertes ajánlattevő a döntésről szóló értesítés átvételétől számított 5 napon belül köteles a vételárat egyösszegben átutalni az eladó OTP Nyrt-nél vezetett 11732064-15339106 számú számlájára.

A beadott pályázatnak tartalmaznia kell:

  1. ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a pályázati felhívás feltételeinek elfogadására vonatkozóan,
  2. a bruttó ajánlati árat,
  3. a szerződéskötéshez szükséges személyazonosító adatait (pl. név, lakóhely, székhely, adóazonosító szám), nem természetes személy pályázónál 30 napnál nem régebbi, hiteles cégkivonatot, a képviseletre jogosult aláírási címpéldányát, a pályázó átláthatósági nyilatkozatát,
  4. nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázónak nincs az önkormányzattal szemben fennálló tartozása
  5. nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy az ajánlattételi határidő leteltét követő 30 napig érvényes az ajánlata.